Ons Kindcentrum: school, peuteropvang en buitenschoolse opvang ineen.

In samenwerking met HumanKind verzorgen we een doorlopende leerlijn voor kinderen vanaf twee jaar. Onder de noemer Integraal Kind Centrum (IKC) zijn in het gebouw van onze school een peuteropvang, basisschool en buitenschoolse opvang voorhanden.

Peuteropvang de Bothoven.

Bij de peuteropvang in de school wordt zoveel mogelijk met de uitgangspunten van het Freinetonderwijs gewerkt, maar dan vertaald naar het niveau van kinderen van 2 tot 4 jaar. Daarbij stemmen we onderling het werken en spelen zoveel mogelijk op elkaar af. Vestigingsmanager Oussama Ghafry en team leiden je graag rond!

De openingstijden van onze peuteropvang: maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 12.30 uur.

Meer weten over onze peuteropvang? Meer informatie vind je hier.

Vragen of aanmelden? Ook dat kan via bovenstaande link, of neem telefonisch contact op met HumanKind: 053-4800020.

Buitenschoolse opvang de Bothoven.

Op de BSO organiseren we binnen onze opvang activiteiten voor kinderen van 4-13 jaar. Ook daarbij wordt opgetrokken met de school. De grote ruimtes binnen en buiten bieden kinderen letterlijk en figuurlijk de ruimte om zichzelf te zijn.

De openingstijden van onze BSO: maandag t/m vrijdag van 07.30 uur tot 18.30 uur.

Meer weten over onze BSO? Meer informatie vind je hier.

Volg ons ook via Instagram: @bsodebothoven