Ons ondersteunend team.

Naast onze leerkrachten zorgen collega’s met vakkennis en ervaring voor een veilige, schone en creatieve school. Wij stellen ze graag voor.

Femmy Sassen, onderwijsadviseur.

Femmy: Mijn omgeving omschrijft mij als een ondernemende vrouw met passie voor het basisonderwijs. Jarenlange ervaring en een nuchtere blik zorgen ervoor dat ik in mijn werk altijd kijk naar wat wél mogelijk is. Ik daag mezelf graag uit en krijg energie van vernieuwingen wanneer dit garant staat voor verbeteringen.

Lauren Spin-Wermer, intern begeleider.

Lauren: Sinds 2012 werk ik als leerkracht op de Bothoven. Ik hecht veel waarde aan de kwaliteit en rijke leeromgeving van kinderen. Naast het feit dat ik veel plezier beleef aan lesgeven, wekte het begeleiden en doorverwijzen van leerlingen in situaties waar dit nodig is, mijn interesse. Om die reden ben ik sinds eind 2021 op de Bothoven werkzaam als intern begeleider.

Mathijs Spaltman, vakleerkracht muziek.

Mathijs werkt op de Bothoven met de kinderen aan hun muzikaal-creatieve ontwikkeling.

Martine Appel, leerkracht schakelklas.

Martine is de leerkracht van de schakelklas. Binnenkort meer over haar!

Rikko Wielink, vakleerkracht gymnastiek.

Rikko bedenkt als vakleerkracht elke week opnieuw de meest creatieve en uitdagende oefeningen, sportieve spellen en parcours. Geen wonder dat alle leerlingen met plezier gymmen!

Saskia Terink, administratie.

Saskia: Ik heb twee zonen, beiden hebben als kind op de Bothoven gezeten. In die tijd was ik altijd aan het meehelpen met verschillende activiteiten in de groepen. Via deze weg ben ik in het jaar 2000 op school begonnen als administratief medewerker. Het fijne van deze baan is dat het zeer afwisselend is en je contact hebt met collega’s, leerlingen en ouders. Geen dag is dezelfde!

Onze schoonmakers.

Dagelijks ziet onze school er in de ochtend weer zand- en vlekvrij uit. Dat is te danken aan het harde werk van ons schoonmaakteam dat na schooltijd altijd weer paraat staat met zwabber en bezem. Go team!

Onze ‘huis’fotograaf.

Onze website en school zien er visueel een stuk leuker uit door de prachtige foto’s van Annabel Jeuring. Van portretten tot actiefoto’s tijdens onze evenementen en uitjes. Check hier haar website voor meer werk!